Vážení priatelia, klienti a klientky

vzhľadom na mimoriadnu epidemiologickú situáciu na Slovensku v súvislosti s možnou nákazou COVID-19, bude s ohľadom na bezpečnosť a ochranu zdravia našich klientov a personálu fungovať prevádzka zdravotníckeho zariadenia Funaction Fyzioterapia v obmedzenom režime PRE AKÚTNE A BOLESTIVÉ STAVY.

Návštevu našej ambulancie prosím KONZULTUJTE VOPRED TELEFONICKY ALEBO MAILOM.

Vstup do priestorov prevádzky je povolený iba s ochranným rúškom, prípadne inou adekvátnou ochranou úst a nosa.

Ako sa my staráme o Vás

• Z preventívneho hľadiska sme dobrovoľne podstúpili 14 dňovú domácu izoláciu a nikto z našich fyzioterapeutov nejaví žiadne známky infekcie
  • Naši fyzioterapeuti nenavštívili v posledných týždňoch žiadne zahraničné rizikové oblasti a ani sme sa nestretli s osobou COVID – 19 pozitívnou
  • Klientov s chorobnými príznakmi na naše pracovisko neprijímame a postupujeme v rámci usmernenia RUVZ
  • Všetky priestory a pomôcky Funaction Fyzioterapie pravidelne a opakovane dezinfikujeme
  • Každá fyzioterapeutická miestnosť je dezinfikovaná po každom klientovi
  • Plánujeme a časujeme vyšetrenie a terapiu tak, aby nedochádzalo ku kontaktu s inými klientami, klient čaká na pokyn od terapeuta, aby sám bezpečne opustil ambulanciu
  • Dodržujeme zvýšenú osobnú hygienu a nosíme tvárové rúška a rukavice, obmedzujeme podanie rúk
  • Pre klientov poskytujeme jednorazové rukavice alebo bude k dispozícii dezinfekcia rúk

Ako sa vy postaráte o nás:

• Vstupujte prosím do priestorov s ochranou tváre, ktorú budete mať nasadenú počas celej vašej návštevy, chránite seba aj ostatných
  • Pravdivo vyplníte čestné vyhlásenie o Vašom zdravotnom stave
  • Pokiaľ pociťujete akékoľvek chorobné príznaky, odložte Vašu návštevu a ostaňte prosím doma

Ďakujeme Vám za spoluprácu a zodpovedné správanie. Spolu to zvládneme a prekonáme.