Mnoho ľudí sa v určitej etape svojho života už stretlo s bolesťou pohybového systému. Ide o bolesť kostí, svalov, kĺbov, medzistavcových platničiek, nervového systému či väzov a šliach. Tieto bolesti môžu byť rôznej intenzity a sú vyprovokované buď známou alebo neznámou príčinou. Takáto bolesť je často sprevádzaná ďalšími príznakmi ako je stuhnutosť, znížená alebo zvýšená citlivosť, oslabenie svalov či obmedzenie pohyblivosti.

Pomôžeme vám zbaviť sa bolesti a ďalších príznakov:

• – Bolesti krížov – vyskočené platničky, seknuté kríže, stuhnuté svaly
  • – Bolesti krčnej chrbtice – whiplash poranenia, zablokovaný krk
  • – Bolesti hrudnej chrbtice– stuhnuté svaly, zablokovaná chrbtica medzi lopatkami
  • – Problémy v ramennom kĺbe – poranenie manžety rotátorov, zmrznuté rameno, impingement syndróm
  • – Bolesti kolena– poranenie väzov, meniskov, poškodená chrupavka kolena
  • – Bolestivý bedrový kĺb– artrózy, preťažený kĺb, bolesť v triesle, úraz
  • – Dysfunkciu v oblasti členka a nohy – bolestivá päta, podvrtnutý členok, poranenie väzov, artróza, bolestivá Achilovka
  • – Zápaly šliach

Váš fyzioterapeut po dôkladnom vyšetrení a analýze určí príčinu vašich problémov. Sme zástancami komplexného prístupu a lokálnu poruchu vnímame ako poruchu systémovú, čo znamená, že neliečime len v mieste bolesti. Následne sa zvolí  liečebný postup v tomto ponímaní na urýchlenie a optimalizáciu procesu hojenia.  Rýchlejšie tak dôjde k zníženiu bolesti a návratu stratenej pohybovej funkcie.

Váš život bude fungovať bez bolesti.

DNS-logoPS